loading...
پورتال تکدونه | تفریحی و عاشقانه
به وب سایت تفریحی و سرگر می تکدونه خوش آمدید



براي استفاده از امکانات ويژه زير ابتدا بايد در سايت تفريحي تکدونه عضو شويد .



براي عضويت در تکدونه بر روي ((عضويت در سايت )) زير کليک کنيد ....

محک . عشقی که زندگی می بخشد !

:: محک :: موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان ::

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 76 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

 

وای وی پاتوق

【Y】【W】【E】【 】【P】【A】【T】【O】【G】【H】
لبانت قند مصری ، گونه هایت سیب لبنان را
روایت می کند چشمانت آهوی خراسان را
من از هر جای دنیا هرکه هستم عاشقت هستم
به مهرت بسته ام دل را ، به دستت داده ام جان را . . .

【Y】【W】【E】【 】【P】【A】【T】【O】【G】【H】
با یاد تو این ستاره ها رنگی بود / این دفتر خاطرات من سنگی بود
از درس کلاس عاشقی سهمم باز / یک زنگ فقط دوری و دلتنگی بود . . .
【Y】【W】【E】【 】【P】【A】【T】【O】【G】【H】
تا دیروز ، هرچه می نوشتم عاشقانه بود
از امروز ، هرچه بنویسم صادقانه است
عاشقانه دوستت دارم . . .

【Y】【W】【E】【 】【P】【A】【T】【O】【G】【H】
بهانه میتراشی و مرا عذاب میدهی / به روح بی قرار من تو اضطراب میدهی
دلم پر از گلایه ها ، تنم اسیر درد و خون / ولی تو قهر با دلم برای لحظه ی مکن . . .

【Y】【W】【E】【 】【P】【A】【T】【O】【G】【H】
کنارم که هستی
زمان هم مثل من دستپاچه میشود
عقربه ها دوتا یکی میپرند
اما همین که میروی…
تاوان دستپاچگی های ساعت را هم من باید بدهم
جانم را میگیرند ثانیه های
بی تو……

【Y】【W】【E】【 】【P】【A】【T】【O】【G】【H】
گاه فقط از کل دنیا…
دلت یکی را میخواهد…
و میدانی…تا ابد هم خدا خدا کنی به دستش نمی آری…
میدانی باید بگذاری و بگذری…
و چه تلخ است دانستنش…!

【Y】【W】【E】【 】【P】【A】【T】【O】【G】【H】
میدونم اسمش چیه
حماقته
عادته
یا واقعا علاقه ست
هرچیزی که هست منطقم از پسش برنمیاد
با وجود اینکه با کس دیگه ای دیدمش هنوزم دلم واسش تنگ میشه
بازم حس میکنم دوسش دارم….خیـــــــــــــلی زیاد
【Y】【W】【E】【 】【P】【A】【T】【O】【G】【H】
هوده تحریمم نکن
من ایرانی ام
برای داشتنت دنیا را هم دور خواهم زد . . .

【Y】【W】【E】【 】【P】【A】【T】【O】【G】【H】

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما جیست ؟
    نظر شما درباره پورتال تکدونه ؟
    به نظر شما ای وب در چه موردی بیشتر مطلب بذارد؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 532
  • کل نظرات : 79
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 340
  • باردید دیروز : 289
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 954
  • بازدید ماه : 1,991
  • بازدید سال : 17,671
  • بازدید کلی : 243,544