loading...
پورتال تکدونه | تفریحی و عاشقانه
به وب سایت تفریحی و سرگر می تکدونه خوش آمدید



براي استفاده از امکانات ويژه زير ابتدا بايد در سايت تفريحي تکدونه عضو شويد .



براي عضويت در تکدونه بر روي ((عضويت در سايت )) زير کليک کنيد ....

محک . عشقی که زندگی می بخشد !

:: محک :: موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان ::

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 104 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (1)

 

مشترک گرامي اين اس ام اس براي بيدار کردن شما در نيمه شب فرستاده شده است لطفا پس از خواندنش لبخند بزنيد و سعي کنيد دوباره بخوابيد !

 


هر وقت به هوش اومدی به من زنگ بزن
.
.
.

چند تا اس ام اس جدید اومده زنگ بزن برات بخونم ، هزینه ام زیاد نشه
.
.
.
می خواستم ببینم ساعت چنده؟ چون ساعتم خوابیده دلم نیومد بیدارش کنم
.
.
.
اگه خوابی بیدار شو .اگه بیداری بشین .اگه نشستی پاشو راه برو .اگه راه میری بدو. اگه میتوی یه پشتک بزن و خوشحال باش که از طرف من یه اس ام اس اومده واست
.
.
.
با سلام اینجا تهران است. ساعت ۳ بامداد … صدای مردم آزار
.
.
.
میگم پاشو یه چند تا اس ام اس بفرستیم اینور اونور مردمو بیدار کنیم . خیلی حال میده
.
.
.
میخواستم ببینم شب‌ها که میخوای بخوابی، گوشیتو خاموش می‌کنی که سر کارت نزارن؟
.
.
.
پاشو سرت از رو متکا افتاده پایین
.
.
.
از اونجایی که شتر در خواب بیند پنبه دانه،گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظیفه خودم دونستم بیدارت کنم! آخه داشتی بالشتتو می خوردی!
.
.
.

ای بابا هر شب من باید عین اسکلا با اس ام اس بیدارت کنم ؟ خوب خودت مث بچه ادم پاشو دیگه

.

.

.

.

.

ببين عزيز دلم پاشو........... اگه پا نشي قهر ميکنما............ خب دلم برات تنگ شده............ جون من پاشو............ پاشدي............. افرين عزيزم............ حالا که پاشدي ماچم کن بگير بخواب!

.

.

.

.

يه سوال: اگه نصف شبي اس ام اس سرکاري بدم بيدارت کنم چي کار مي کني؟

.

.

.

.

 

مي دونم خوابي عزيزم. ولي من از دوري و دلتنگي تو خوابم نمي بره، مطمئنم اگه مي دونستي من به خاطر تو نخوابيدم تو هم نمي خوابيدي!

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط SIDAN در تاریخ 1393/11/12 و 13:34 دقیقه ارسال شده است


فیلم آموزشی ارسال ایمیل انبوه بدون هیچ گونه نرم افزار

نرم افزار ارسال پیام کوتاه به تمامی خطوط

نرم افزار ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی برروی وایبر

مجموعه کتاب ها و فیلم های موفقیت در ثروت

از سایت

WWW.CST.US.PN

دریافت کنید
____________________________________

آیدی ارتباطی یاهو = پشتیبانی 24 ساعت

Sidanvb@Yahoo.com


.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما جیست ؟
    نظر شما درباره پورتال تکدونه ؟
    به نظر شما ای وب در چه موردی بیشتر مطلب بذارد؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 532
  • کل نظرات : 79
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 496
  • بازدید ماه : 1,533
  • بازدید سال : 17,213
  • بازدید کلی : 243,086