loading...
پورتال تکدونه | تفریحی و عاشقانه
به وب سایت تفریحی و سرگر می تکدونه خوش آمدید



براي استفاده از امکانات ويژه زير ابتدا بايد در سايت تفريحي تکدونه عضو شويد .



براي عضويت در تکدونه بر روي ((عضويت در سايت )) زير کليک کنيد ....

محک . عشقی که زندگی می بخشد !

:: محک :: موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان ::

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 88 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

یه دختر همسایه داریم !

خوش به حالش که من پسر همسایشونم ؛ واقعا بعضی از این دخترا شانس دارن !!!

.

.

مورد داشتیم دختره به خاطر کلیپس توی ماشین جا نشده ، مجبور شدن عین لوله پولیکا کلشو یه وَرَکی از پنجره بندازن بیرون !

.

.

زنها برای عاشق شدن به ۳چیز نیاز دارن :

اعتماد

محبت

عشق و علاقه و صداقت و پول و کیف و کفش و ماشین و گل و و و و و و و و

.

.

به بعضیا هم باید بگی :

ﺷﻤﺎ ﺷﻠﻮﺍﺭتو ﺑﮑﺶ ﺑﺎﻻ ، ﭘﺮﭼﻢ ایشالا بمونه واسه مرحله بعد

.

.

حالا میخوای چیکار کنی ؟” چیست ؟

اوج همدلی با یک فرد مشکل دار

.

.

ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﺷﯿﺮﯼ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺁﻫﻮﯾﯽ ﺩﻭﯾﺪ ، ﺁﻫﻮ ﺩﻭﯾﺪ ﻭ ﺩﻭﯾﺪ

ﺳﭙﺲ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩ ﻭ ﺑﻪ ﺷﯿﺮ ﮔﻔﺖ : ﺑﺲ ﺍﺳﺖ ﺑﯽ ﺭﺣﻤﯽ ، ﻫﻤﺶ ﺷﮑﺎﺭ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ، ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﻫﻢ ﻋﺸﻖ ﺭﺍ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﻦ !

ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﻓﺮﺩﺍﺵ ﺷﯿﺮﻭ ﺩﯾﺪﻥ ﺩﺍﺭﻩ ﮐﺎﺭﺕ ﺷﺎﺭﮊ ﻣﯿﺨﺮﻩ

.

.

ﻣﻦ ﺗﺎ ﻫﻤﯿﻦ ﺩﯾﺸﺐ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﺭﯾﻠﯿﺸﻦ ﺷﯿﭗ ﯾﻪ نوع ﮐﺸﺘﯽ ﺗﻔﺮﯾﺤﯽ ﻭ ﺗﻮﺭﯾﺴﺘﯿﻪ

از ﺑﺲ ﮐﻪ ﭘﺎﮐﻢ ﻣﻦ !

ﺗﺴﺒﯿﺢ ﻣﻦ ﮐﻮ ؟؟؟

 

اینکه میگن از یه زاویه دیگه به مشکلات نگاه کنید دقیقا چه زاویه ای رو میگن ؟

آخه من با هر زاویه ای نگاه میکنم بازم کولرمون خاموشه لامصب !

.

.

دختره همسایمون ۱۳سالشه بابا و مامانش رفتن شمال ، امشب جشن گرفته منم دعوت کرده

اونوقت من شبایی که خونه تنهام همه لامپارو روشن میزارم ، صدا تلویزیونم زیاد میکنم

با خودم بلند بلند حرف میزنم میخندم که ینی چند نفر تو خونن که یِوقت دزد نیاد !

.

.

به بعضیا هم باید بگی : سر راهت خفه خون هم بگیر

.

.

یک قانون نانوشته هست که می گه:

هر موقع نگاهت به زمین میفته

دقیقا همون نقطه ای که صد نفر اونجا تف کردنو می بینی !

.

.

ﺩﯾﺪﯾﻦ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﻓﯿﻠﻤﺎ پسره ﻧﺼﻔﻪ ﺷﺐ ﻣﯿﺮﻩ ﻟﺐ ﺩﺭﯾﺎ ﺑﻌﺪ ﯾﻪ دختره ﻣﯿﺮﻩ ﮐﻨﺎﺭﺵ…؟!

اینا همش ﭼﺮﺗﻪ

ﻣﻦ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺭﻓﺘﻢ ﭼﻨﺪﺗﺎ ﺳﮓ ﺩﻧﺒﺎﻟﻢ ﮐﺮﺩﻥ :|

.

.

من بچه بودم یه بار به بابام گفتم این هندونه مو دارا (نارگیل) چه مزه ای هستن؟

بابام نشست گریه کرد !

.

.

سلامتی خودم که وقتی میرم پیش عشقم گوشیمو سایلنت نمیکنم !

ریسکش بالاااااست ، کلا باتریشو درمیارم میزارم تو جورابم

.

.

دیروز رفتم دندونپزشکی اینقدر بی حسی زد که نشیمن گاهم بی حس شده بود ، یه چشمم اصن نمیدید

ارتباط با دست راستم قطع شده بود و کلا سه وَرَم قطع نخاع شد ؛ اونوقت این دندون لامصب هنو حس داشت

وقتی میخواستن دندونم رو بکشن پدر جدم اومد نوک دماغم !

بی حس که نشد هیچی فک کنم احساساتیش کردن !!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما جیست ؟
    نظر شما درباره پورتال تکدونه ؟
    به نظر شما ای وب در چه موردی بیشتر مطلب بذارد؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 532
  • کل نظرات : 79
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 289
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 701
  • بازدید ماه : 1,738
  • بازدید سال : 17,418
  • بازدید کلی : 243,291