loading...
پورتال تکدونه | تفریحی و عاشقانه
به وب سایت تفریحی و سرگر می تکدونه خوش آمدید



براي استفاده از امکانات ويژه زير ابتدا بايد در سايت تفريحي تکدونه عضو شويد .



براي عضويت در تکدونه بر روي ((عضويت در سايت )) زير کليک کنيد ....

محک . عشقی که زندگی می بخشد !

:: محک :: موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان ::

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 88 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

 

فانتزی های من سری سوم

یکی از فانتزیام اینه که به مامانم بگم: مامان برم برای کامپیوترم ی بازی بخرم؟

بعد بهم نگه:مگه ماه پیش نخریدی؟

حالا جدا از فانتزی بدون این مطلب

آخه نه خداییش مامانه ما داریم؟؟؟؟؟؟D:

.

.

فانتزیم اینه که تو دانشگاه بخورم به یه پسره اونم جزوش پخش بشه رو زمین

منم هرهر بهش بخندم اصلا هم از همدیگه خوشمون نیاد

هر کی هم بره سر خونه زندگیش!

اما حیف که پسرا با خودشون جزوه نمیبرن :|

(دخترا هم عجب فانتزی هایی دارن ها)

.

.

فانتزی من اینه ک واسه ی بارم ک شده فقط یکبار ب مامانم بگم حوصلم سر رفته

اونم بگه"پسرم خب برو اینترنت" آرزوش ب دلم مونده

والااااا...

.

.

یکی از فانتزیام اینه که وقتی بستنی عروسکی رو باز میکنم قیافه ش شبیه عکس روی جلدش باشه ..................

والا از شکست عشقی بد تره

انگار جن ظاهر کردی با این ریختش

.

.

فانتزی من اینه ک وقتی دیدم ی آدمی ک از تاریکی میترسه وقتی نصف شب میخواد بره دستشویی

همه ی چراغارو روشن میکنه بذارم وقتی از دستشویی دراومد و چشاش ب روشنایی عادت کرد

همه ی چراغارو خاموش کنم.

اینقدر حال میده ک نگو.هی هی هی

اگه شما هم این کارو کردین ساکت وایسین و ب بسم الله گفتنش در حال برگشتن گوش بدین

فردا صبش اصلا ب روی خودتون نیارین ک فکر کنه جن بوده

از همون روز مینینن ک عین گروه ضربت تو خونه راه میره

.

.

يكي از فانتزيام اينه كه تو يه جمعي بعد يه نفر برم دسشويي

بعد بيام بيرون بلند بگم:آخرين نفر كي رفته دسشويي؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

بعد طرف رنگش بپره و قند تو دلش اب شه بگه من........

منم بگم شير آبو باز گذاشته بودي!!!!!!!!خخخخ

كرم درونه ديگه چه ميشه كرد!!!!!!!!؟

.

.

يكى از فانتزيام اينه كه از طرف باشگاه هاى معروف مثه رئال و بارسا و منچستر و بايرن دعوت به همكارى بشم

بعد خيلى مصمم بگم : متاسفم ، من فقط باسه پرسپولیس  بازى مى كنم ...

بعد به خاطر التماس عاجزانه ى اونا به سمت رئال مادريد حركت كنم

از اونجا در كنار كريس در افق محو بشم

عزيزم افق اينجا خز شده ولى اونجا هنوز نه :دى

....

.

..

.

یکی از فانتزیام اینه که

وقتی یه مورچه درحال کشیدن آذوغه(عاذوغه،آزوقه،آزوغه،آضوغ)حالا هرچی)میبینم

بدونم کجا داره میره خودم برسونمش گناه داره

همچین آدم دل نازکی هستم من

.

.

یکی از بزرگترین فانتزییام اینکه تو مسابقات ورزشی (هر نوعی)

رو لباساشون تبلیغ بانک و رب گوجه و... نباشه

.

.

یکی از فانتزیام اینه که یه دکتر معروف تو کل جهان بشم

بعد جایزه نوبلو ببرم تقدیمش کنم به حرم امام رضا

بعد خدا هم بگه عجب ادم خوب و بنده ی کار خیر کنی دارم و 100000000000بهم پاداش بده

بعد من از خوشحالی اشک شوق بریزم و بگم خدایا دوست دارم نوکرتم

بعد یه ماشین از بانک به اسمم در آد من از خوشحالی غش کنم

بعد بیان منو با بیل مکانیکی ببخشید با برانکارد ببرن تو امبولانس

این صدای بوق امبولانس بیاد من خر کیف شم

انقده دوست دارم این بوق امبولانسو که نگو خخخخخخخخخ

راستی یه سوال رقم بالایی رو خوندی یا نه؟چقدر بود اگه راس میگی؟

.

.

خیلی دوست داشتم که یکی دو تا از خواننده های مورد علاقم

تموم درسها رو میخوندن تا منم بتونم همه رو حفظ کنم

همینجوری اصلن تو مخم نمیره !!!

.

.

یکی از فانتزی های من اینکه بفهمم طرفدارای پرسپولیس با چ امیدی زندگی میکنن؟؟؟!!!

ب افتخار استقلال و هرچی استقلالیه...

.

.

فانتزى من اينه که بدونم ميوه هايى که هسته ندارن مثل موز

دونه هاشو نو از کجا ميارن و اونا رو مى کارن...!!!

.

.

یکی ازفانتزی های محالم اینه که یه شارژ1000تومنی بخرم

بعد شارژکردنی یه شمارشو اشتباه بزنم5000تومنی شارژکنه

 

(میبینید زیاد پرتوقع نیسم به همینم قانعم!)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما جیست ؟
    نظر شما درباره پورتال تکدونه ؟
    به نظر شما ای وب در چه موردی بیشتر مطلب بذارد؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 532
  • کل نظرات : 79
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 173
  • باردید دیروز : 289
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 787
  • بازدید ماه : 1,824
  • بازدید سال : 17,504
  • بازدید کلی : 243,377