loading...
پورتال تکدونه | تفریحی و عاشقانه
به وب سایت تفریحی و سرگر می تکدونه خوش آمدید



براي استفاده از امکانات ويژه زير ابتدا بايد در سايت تفريحي تکدونه عضو شويد .



براي عضويت در تکدونه بر روي ((عضويت در سايت )) زير کليک کنيد ....

محک . عشقی که زندگی می بخشد !

:: محک :: موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان ::

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 61 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

.

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺱ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﭘﺴﺮ ﺧﻮﺏ ﻣﺜﻪ ﺟﺎ ﭘﺎﺭﮐﻪ ، ﻣﮕﻪ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯿﺸﻪ ؟!!!

ﺣﺎﻻ ﻓﺮﺿﺎ ﭘﯿﺪﺍ ﺷﺪ ، ﮐﺪﻭﻣﺘﻮﻥ ﭘﺎﺭﮎ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﻠﺪﯾﺪ ؟

.

.

خستگى و کوفتگى بعد از بیدار شدن خودش یه استراحت مفصل میخواد !

.

.

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺱ ﺯﺩﻩ ﺑﻮﺩ :

“ﮐﻠﯽ ﭘﺴﺮ ﺑﺎ ﺗﮏ ﺗﮏ ﻧﻔﺲ ﻫﺎﯼ ﻣﻦ ﻣﺮﺩﻥ”

ﮐﺎﻣﻨﺖ ﺩﺍﺩﻡ ﮐﻪ ﺧﻮﺏ ﭼﺮﺍ ﯾﻪ ﺧﻤﯿﺮ ﺩﻧﺪﻭﻥ ﺧﻮﺏ ﻧﻤﯿﺨﺮﯼ ﺁﺧﻪ ؟؟؟

طبق معمول بلاک شدم …

.

.

بابام سر ظهر اومده خونه داد میزنه میگه :

شماها که هم خوابید پس این کولر واسه کی روشنه ؟؟!!

.

.

بعضیام انگار اول “بو عرق” بودن بعد دست و پا در آوردن !

.

.

یه عده هم هدفشون از عروسی اومدن اینه که قبل از اینکه ماشین عروس از سالن برسه دم خونه زودتر خودشونو برسونن اسفندو بگیرن دستشون و بغل گوسفند وایسن !

.

.

آدم باس دلش پاک باشه ، حموم و اینا همه بهونست …

.

.

یکی از سخت ترین خدافظی ها خدافظی با سنگ/قوطی نوشابه/چنقلی هستش که از سر کوچه تا دم در خونه شوتش کردی !

.

.

هواکشِ توالت چیست ؟

اصلى ترین وظیفه ى هواکش توالت تولید صداست براى آرامش خاطر شخص مشغول در محل و همچنین سایر وابستگان در خارج …

کلا بو بهانه ست !

.

.

همین الان به یه آگهی ماشین زنگیدم ۱۵بار زنگ خورد ، طرف با عصبانیت برداشت گفت وقتی برنمیدارم یعنی فروختم دیگه …

گفتم به سلامتی ایشالله خرج اعصابت میکنی دیگه ؟

.

.

بچه که بودم یه همسایه داشتیم یه دختر هم سن و ساله من داشتن اسمش “نهال” بود ، فکر کنم الان واسه خودش درختی شده …

.

.

به بعضیا باید گفت :

این قدر کلاس میذاری ، زنگ تفریحم داری ؟

.

.

بچه که بودم فکر میکردم زمان قدیم همه جا سیاه سفید بوده !

.

.

دختر ۱۲ساله اومده پست گذاشته از درد تنهایی بمیر اما زاپاس عشق کسی نشو …

خب سوالی که پیش میاد اینه که عروسک این بچه رو کی ورداشته ؟

.

.

دیدی رو پله برقی که هستی جهت مقابلی ها چه جوری نگات می کنن ؟؟؟ آدم نمی دونه کجارو نگاه کنه !

اثن یه وزییییییی میشه …

.

.

لذتی که در کشتن پشه هست در شکار ببر بنگال نیست !

.

.

بعضی آهنگها به درد این میخورن که بریزی توی فلشت و توی ماشین همش ردشون کنی تا برسی به آهنگ مورد علاقت !

.

.

دختره اومده میگه ببخشید شما که کامپیوتری هستی نرم افزار free space داری ؟ هرچی میخوام کپی کنم رو هاردم پیغام میده free space نیاز داری !!!

خدا سر شاهده قلبم گرفت !

.

.

بعضی ها شبا با عشقشون اس ام اس بازی میکنن تا خوابشون ببره ، بعضی ها هم مث من با چراغ قوه ی موبایلشون نور میندازن تو چشم پشه ها …

.

.

بعضیا هم هستن اینقد ماهن که میخوای هی نگاشون کنی …

چیه ؟ چرا همتون زل زدین به من؟!!!!

.

.

همیشه تلاش کردم با کمترین امکانات بهترین باشم ولی متاسفانه آب قطع بوده !

.

.

خونه ای که توش هفته ای حداقل یه بار قرمه سبزی درست کنن خونه نیس ، بهشته !!!

.

.

بچه که بودم یه روز بابام منو برد بهداری واکسن بزنم ، آقا تا چشمم خورد به آمپول شروع کردم خون گریه کردن و التماس کردن … چند نفرم زیر بقلمو گرفته بودن و منم زجه میزدم ؛ تا الکل رو زد به بازوم گفتم کارم تمومه و به عنوان آخرین حرفم گفتم “یا حسین شهید”

آقا همه پرسنل از خنده موزیاییک بود میجوییدن هااااا …

یه همچین آدم کولی ای بودم من یعنی ، بعععله !

.

.

اینا که یه تار موی همسرشون رو به یه دنیا نمیدن ، اگه همونو تو غذا پیدا کنن ؟ صداتونو نمیشنوم ؟!؟!

.

.

گاهی یه چیزایی تو یخچال پیدا می کنم که بعضا فقط دو سه سال از خودم کوچکترن !

.

.

تا حالا دقت کردین هرچى به اواخر مرداد نزدیکتر میشیم از اوایلش دورتر میشیم ؟؟؟

خیییییییییییییییلی دنیاى عجیبیه !!!

.

.

من مطمئنم یه روز یخچال از من انتقام میگیره و هر نیم ساعت یه بار میاد در اتاقمو باز میکنه چند دقیقه بهم خیره میشه بعد دوباره درو میبنده !

.

.

دختره با ۱۲۰کیلو وزن توی قسمت علایق زده : ورزشهای رزمی !

یاد پاندای کونگفو کار افتادم …

.

.

ﺍﮔﺮ ﺩﯾﺪﯼ ﺟﻮﺍﻧﯽ ﺑﺮ ﺩﺭﺧﺘﯽ ﺗﮑﯿﻪ ﮐﺮﺩﻩ ﺳﺮﯾﻊ ﺑﯿﺎﺭﯾﺪﺵ ﮐﻨﺎﺭ ﯾﻬﻮ ﮔﻼبی ﭼﯿﺰﯼ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ﺗﻮ ﺳﺮﺵ ﭼﺎﺭﺗﺎ ﻓﺮﻣﻮﻝ ﺑﻪ ﻓﯿﺰﯾﮏ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺑﺪﺑﺨﺖ ﻣﯿﺸﯿﻢ !

.

.

اعتراف میکنم یه بار با ماشین از خونه اومدم بیرون وسط راه یادم رفت کجا داشتم میرفتم برگشتم خونه !

.

.

واقعا چرا مجریای برنامه کودک همشون خاله ن ؟

چرا هیچوقت عمه ها مجری برنامه‌های کودک نمیشن ؟

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما جیست ؟
    نظر شما درباره پورتال تکدونه ؟
    به نظر شما ای وب در چه موردی بیشتر مطلب بذارد؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 532
  • کل نظرات : 79
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 207
  • باردید دیروز : 289
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 821
  • بازدید ماه : 1,858
  • بازدید سال : 17,538
  • بازدید کلی : 243,411