loading...
پورتال تکدونه | تفریحی و عاشقانه
به وب سایت تفریحی و سرگر می تکدونه خوش آمدید



براي استفاده از امکانات ويژه زير ابتدا بايد در سايت تفريحي تکدونه عضو شويد .



براي عضويت در تکدونه بر روي ((عضويت در سايت )) زير کليک کنيد ....

محک . عشقی که زندگی می بخشد !

:: محک :: موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان ::

آخرین ارسال های انجمن
ایمان بازدید : 119 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

 

اس ام اس های عاشقانه آبان ماه 92

کوتاه میگویم “دوستت دارم”

اما

از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم . . .

 

اس ام اس عاشقانه

 

عاقبت گر عمری باشد ماندگار / می گذارم این سخن به یادگار

می نویسم روی کوه بیستون / زنده باد دوستان خوب روزگار . . .

 

 

روزگاری همچو گل ما هم نگاری داشتیم / اینچنین خاری نبودیم اعتباری داشتیم

این که میبینی در این فصل خزان با پشت خم / این زمستان را مبین ما هم نگاری داشتیم . . .

متن عاشقانه جدید

نه از سرم می افتی

نه از چشمم

کجای دلم نشسته ای

که جایت این قدر امن است ؟

جملات کوتاه عاشقانه

بی تو مهتاب شبی باز ازآن کوچه گذشتم / همه تن چشم شدن خیره به دنباله توگشتم

شوق دیداره تو لبریز شداز جام وجودم / شدم آن عاشق دیوانه که بودم . . .

دوبیتی عاشقانه

فرقی نداره حکم چی باشه رفیق ، شما همیشه لازمی . . .

جملات فاز سنگین عاشقانه

نمیدانم می دانی یا نه ؟

لحظه تولد من به زمانی بر میگردد که برای اولین بار بهم گفتی

“دوستت دارم”

اس ام اس عاشقانه دوستت دارم

ای دوست کجایی که دلم یاد تو کرده/بی تو دل من خاطره اش نیز پر درده

با هرقدمی یادتو کردم لب ساحل / ای دوست کجایی که قدمها همه فرده !

اس ام اس عاشقانه دوست

پابه پایم که نیامدى

دست در دستم که نگذاشتى

سر به سرم هم نگذار

قولش رابه بیابان داده ام . . .

گلچین اس ام اس های عاشقانه

هر چه کردم به ره عشق وفا بود ، وفا

وانچه دیدم به مکافات جفا بود ، جفا

شربت من ز کف یار الم بود ، الم

قسمت من ز در دوست بلا بود

(فروغی بسطامی)

مرخصی ندارد!

حتی وقت استراحت ندارد!

حقوق و مزایا ندارد!

بیمه ندارد!

ترفیع پست و مقام ندارد!

استعفا یا اخراج شدن ندارد!

بازنشستگی و از کار افتادگی ندارد!

با این حال ، دوست داشتنی‌ ترین شغل دنیاست ، عاشق تو بودن!

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما جیست ؟
    نظر شما درباره پورتال تکدونه ؟
    به نظر شما ای وب در چه موردی بیشتر مطلب بذارد؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 532
  • کل نظرات : 79
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 289
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 691
  • بازدید ماه : 1,728
  • بازدید سال : 17,408
  • بازدید کلی : 243,281