loading...
پورتال تکدونه | تفریحی و عاشقانه
به وب سایت تفریحی و سرگر می تکدونه خوش آمدید



براي استفاده از امکانات ويژه زير ابتدا بايد در سايت تفريحي تکدونه عضو شويد .



براي عضويت در تکدونه بر روي ((عضويت در سايت )) زير کليک کنيد ....

محک . عشقی که زندگی می بخشد !

:: محک :: موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان ::

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 201 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

پسرخالم 4 سالشه ، گرفتیمش با هزار بدبختی آشغالای دماغشو تخلیه کردیم

بعد گریه میکنه میگه : بذارینش سرجاش!

:|

.

.

.

یه همسایه ای هم داشتیم ، یه بار رفتم دم درشون ،درو که باز کرد دیدم کل صورتش قهوه ایه

بعد از یه مدت فهمدم ، شوکوپارس میزدن صورتشون بجای سفید کننده :|

همسایس ما داریم؟

.

.

.

 

یه داداش دارم 8 سالشه ؛ میگه : وقتایی که موهاتو سیخ سیخی میکنی ، میشی شبیه فرچه توالت!


:|

چی بگم؟داداشه ما داریم؟

.

.

پست های فیسبوکی

.

.

تلویزیون داشت نشون میداد میگفت : کودک لطیف است با آن به درستی برخورد کنید ...


 در راستای مسخره بازی به مامانم میگم : مامااان من لطیفما...
 مامانم : عزیزم تو دیگه از لطافت دراومدی کصصصصاااافط شدی !!!

:|

.

.

استاتوس های فیسبوکی خنده دار

.

.

بابام دو هفته ای میشه تا میام پای کامپیوتر میاد بغلم میشینه دستمو می گیره و چُرت می زنه !

 دیشب بهش میگم : بابا این کارا واسه چیه ؟
 میگه : تلوزیون گفته فرزندان خود را در دنیای مجازی تنها رها نکنید !

.

.

.

یه خواهرزاده دارم 5 سالشه از صبح که پا میشه به همه چرت و پرت میگه تا شب !!!!

 امروز خیلی بی اعصاب بود برگشته به مامانش میگه : عجب گ.و.ه.ی خوردم که شماها منو به دنیا آوردینااااا !
ماشالا به این آینده سازها!!!!!

.

.

YWE.IR

.

.

به بچه داداشم که به زور 8 سالش میشه میگم داماده عمه میشی بیای دخترمو بگیری ؟!؟
 میگه : حالا وایسا ببین شوهر گیر خودت میاد :|

 بهش میگم خوب اگه شوهر کردم تو میای با دخترم عروسی کنی ؟؟

 میگه اگه باهام کلکل نکنه و سیبیل نداشته باشه و بطور کل زن زندگی باشه شاااایــــــد بگیرمش !!
 دوباره من …
 من همسن و سال این بودم فکر می کردم مامان بابام با هم خواهر برادرن :D

 ----

میگن تو جهنم بابا‌ها نصفه شبی کولرو که خاموش میکنن هیچ

بخاری هم روشن میکنن تازه!

---

از مزایای اینترنت در ایران اینه که می‌تونید در زمان لود شدن برید توالت و حتی حموم !

شایدم یکی از فامیلامون تو این فاصله بچه دارشد

---


روایت داریم حضرت وقتی به رسالت رسید , راهنما زد و پیچید سمت نارمک

خخخخخخ

---

لبخندت را به هر قیمتی خریدارم...

شوخی کردم نخــندیا ، 2000 تومن بیشتر ندارم نیشخند

-----

امروز رفتم تن ماهی خریدم ۶۵٠٠ تومن فکر کنم توش پری دریایی داره با این قیمت!! :|

---

بالاتر از سرعت نور میدونی چیه ؟
سرعت جمع و جور كردن خونه در مواجهه با مهمان سرزده :))

--

رفتــم داداش ٍ 5ســالمــو از مهـد ٍ کـودک بیــارم !
میبیـــنم یه اشــاره داده که پیــاده شم!
رفتـــم میگــم : چـــرا سـوار نمیشــی ؟ عجــله دارم !
میگــه : عجــول نبـاش ...
بعــدش دوتا دخمــل کــوشولو اومــدن!
میگـه : ایـن فاطیمــاست ... اینــم نیـــلوفر !
خــب بریــم !
میــگم : که چی اینــا کی بودن ؟
میــگه : دوس داری کــدوم زن داداشــت باشــه ؟!
مـــن
زن خــواستن ایشــون |:
داداشِ دارم مـــن ؟!!
|: |: |:

---

دیروز اومدم خیر سرم کار خوب کنم

یه دفهه وسط کلاس داد زدم گفتم :

استاااااااااد روز مادرتون مبارک

اونم گفت : روز عمه ی تو هم مبارک پسرم

تصمیم گرفتم دیگه کار خووب نکنم

---

بـا رفیقم داشـتیم مـیرفتیم جـلو درشون کـار داشـت،

بـعد،رسـیدیم جـلو در گـفت حـرکـتو نـگا! مـرگه مـن نـگا کـن ایـنجارو …

بعد زنـگه خونشونو زد بـعد آبجیش آیفونو بـرداشـت

قـبل از ایـنکه آبجیش چـیزی بـگه سـریع گُفت: کـیه؟

آبـجیشم هـُول کـرد گـُفت :مـَنم!!

بـعد سـریع درو بـاز کـرد

خـدا وکـیلی نـیم سـاعـت دراز کـشیده بـودیم تـو پـیاده رو داشـتیم قـهقهه مـیزدیـما ..!

--

گویش دختران در سال 81: عزیزم ، عشقم چرا ناراحتی؟ قربونت برم گویش دختران در سال 86: عزیزم، عشقم چرا ناراحنی؟ قلبونت برم گویش دختران در سال 91: عجیجم، عجقم چلا نالاحتی؟ قلبونت بلم گویش دختران در سال 96: دیبیلیم، عولوپولو، بیلی بولونات!...

--------

بابام منو رسونده دانشگاه موقع پیاده شدن بهش میگم تو که باید دور بزنی و بری" منو هم اون طرفه خیابون پیاده کن. میگه لازم نکرده خودت برو اون طرفه خیابون شاید یه ماشین بهت زد 120 میلیون به جیب زدیم!!!!!!!!!!!! یک چند تا آسایشگاه سر زدم گفتن قیافت اشناس

 

>>>>منتظر سری بعد باشیذ <<<<<

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما جیست ؟
    نظر شما درباره پورتال تکدونه ؟
    به نظر شما ای وب در چه موردی بیشتر مطلب بذارد؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 532
  • کل نظرات : 79
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 232
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 557
  • بازدید ماه : 1,594
  • بازدید سال : 17,274
  • بازدید کلی : 243,147