loading...
پورتال تکدونه | تفریحی و عاشقانه
به وب سایت تفریحی و سرگر می تکدونه خوش آمدید



براي استفاده از امکانات ويژه زير ابتدا بايد در سايت تفريحي تکدونه عضو شويد .



براي عضويت در تکدونه بر روي ((عضويت در سايت )) زير کليک کنيد ....

محک . عشقی که زندگی می بخشد !

:: محک :: موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان ::

آخرین ارسال های انجمن
ایمان بازدید : 45 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

نه
توان
فراموش کردن
سهم من از تو چیست؟
فقط
دل تنگى

 

_  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  گنـاه ِ ڪیستــــــــــ ؟!
حاבِثـﮧ ـها ؟
فاصِلــﮧ ـها ؟
פֿاطِره ـها ؟
جاבه هاے ِ בور و בراز ؟
یــــا
בل ِ مـَטּ ؟ … ڪـﮧ برای تو تَنگ شـُבه است !

 

_  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  اینکه دلم تنگ می شود پلان به پلان ،
نفس به نفس برایت تراژدی نیست …
قلب من مقتول فیلم نامه است ،
شخصیت اصلی که تویی !

 

_  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  دلتنگی هایم را نشاندم روی دوش بادبادک و فرستادمشان به آسمان …
دارد باران می بارد !

 

_  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  حوصله خواندن ندارم
حوصله نوشتن هم ندارم
این همه دلتنگی دیگر نه با خواندن کم می شود نه با نوشتن …
دلم تو را می خواهد !

 

_  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  وقتی دلتنگم بشقاب ها را نمی شکنم
شیشه ها را نمی شکنم
غــرورم را نمی شکنم
دلت را نمی شکنم
در این دلتنگی ها زورم به تنها چیزی که میرسد ،
این بغض لعنتی است …

 

_  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  آرام بگیر دلم …
تنگ نشو برایش …
مگر نشنیدی جمله ی آخرش را !
“چیزی بینمان نبوده”

 

_  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  نه توان خواستن دارم
نه
توان
فراموش کردن
سهم من از تو چیست؟
فقط
دل تنگى

 

_  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  گنـاه ِ ڪیستــــــــــ ؟!
حاבِثـﮧ ـها ؟
فاصِلــﮧ ـها ؟
פֿاطِره ـها ؟
جاבه هاے ِ בور و בراز ؟
یــــا
בل ِ مـَטּ ؟ … ڪـﮧ برای تو تَنگ شـُבه است !

 

_  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  اینکه دلم تنگ می شود پلان به پلان ،
نفس به نفس برایت تراژدی نیست …
قلب من مقتول فیلم نامه است ،
شخصیت اصلی که تویی !

 

_  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  دلتنگی هایم را نشاندم روی دوش بادبادک و فرستادمشان به آسمان …
دارد باران می بارد !

 

_  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  حوصله خواندن ندارم
حوصله نوشتن هم ندارم
این همه دلتنگی دیگر نه با خواندن کم می شود نه با نوشتن …
دلم تو را می خواهد !

 

_  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  وقتی دلتنگم بشقاب ها را نمی شکنم
شیشه ها را نمی شکنم
غــرورم را نمی شکنم
دلت را نمی شکنم
در این دلتنگی ها زورم به تنها چیزی که میرسد ،
این بغض لعنتی است …

 

<p style="text-align: center;" center;\"=""> دلتنگ که باشی از آسمان سنگ هم ببارد باز هم جایش خالیست ،
باران که جای خود دارد . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما جیست ؟
    نظر شما درباره پورتال تکدونه ؟
    به نظر شما ای وب در چه موردی بیشتر مطلب بذارد؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 532
  • کل نظرات : 79
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 229
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 554
  • بازدید ماه : 1,591
  • بازدید سال : 17,271
  • بازدید کلی : 243,144