loading...
پورتال تکدونه | تفریحی و عاشقانه
به وب سایت تفریحی و سرگر می تکدونه خوش آمدید



براي استفاده از امکانات ويژه زير ابتدا بايد در سايت تفريحي تکدونه عضو شويد .



براي عضويت در تکدونه بر روي ((عضويت در سايت )) زير کليک کنيد ....

محک . عشقی که زندگی می بخشد !

:: محک :: موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان ::

آخرین ارسال های انجمن
ایمان بازدید : 108 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

بزرگترین روانشناسان دنیایند ، دو چشمت
این قدر که امیدوارم می کنند ، به زندگی . . .

 

 

 

به من شلیک کن
حتی اگر به هدف هم نزنی
برایت خواهم مرد . . .

 

 

 

گوش تلفن کر
“دوستت دارم ” را امشب
در گوش خودت
خواهم گفت !

 

 

 

چیست از این خوبتر در همه آفاق کار
دوست به نزدیک دوست ، یار به نزدیک یار . . .

 

 

 

تـو که نیستی
من به عکس هایت می نگرم
این همان تنفسِ مصنـوعی است . . .

 

 

 

خدایا کاسه ی صبرم کوچک نیست ، این غمها بزرگتر از دل هستند . . .

 

 

 

لحظات دوریت را با ساعت شنی می شمارم
اکنون یک صحرا گذشته است . . .

 

 

 

شراب چند سالِ است
نامت!؟
به زبان که می‌آورم
مست می‌شوم!

 

 

 

لباس عید بپوش و میان شهر بیا
که عید بی تو فقط واژه ای ست در تقویم . . .

 

 

 

باران بند آمد
ولی نبودن تو همچنان میبارد
باران بند آمد
ولی دوست داشتن تو بند نمی آید . . .

 

 

 

صدا میکنم ” تو ” را !
این ” جانی ” که میگویی ، جانم را میگیرد !
نزن این حرف ها را !
دل من جنبه ندارد . . .


به پای هم پیر شدیم …
من ، و خیال تو !

 

 

 

بیهوده تحریمم نکن
من ایرانی ام
برای داشتنت دنیا را هم دور خواهم زد . . .

 

 

 

آرام بگیر دلم …
تنگ نشو برایش …
مگر نشنیدی جمله ی آخرش را !
“چیزی بینمان نبوده”

 

 

 

تمام نیمکت های این پارک ۲نفره اند
بی خیال به درخت تکیه میدهم . . .

 

 

 

با تو ام رفیق!
اگر نمی توانی
به قلب من
برگردی
پس مرا
از قلب ات برگردان . . .

<span style="\&quot;color:" #808080;\"="">منبع:radsms.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما جیست ؟
    نظر شما درباره پورتال تکدونه ؟
    به نظر شما ای وب در چه موردی بیشتر مطلب بذارد؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 532
  • کل نظرات : 79
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 234
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 559
  • بازدید ماه : 1,596
  • بازدید سال : 17,276
  • بازدید کلی : 243,149